Verzending & levering

Wat kost de verzending ?

  • Nederland (exclusief Waddeneilanden)
  • Pakketverzending € 4,95
  • Gratis pakketverzending bij een bestelling vanaf € 75,-
  • Palletverzending € 45,-
  • Gratis palletverzending  bij een bestelling vanaf € 250,-
  • Waddeneilanden (postcode 1790-1797-8881-8897-8899-9161-9164-9166)
  • Pakketverzending € 35,-
  • Gratis pakketverzending bij een bestelling vanaf € 250,-
  • Palletverzending € 75,-
  • Gratis palletverzending  bij een bestelling vanaf € 500,-
  • België en Duitsland
  • Pakketverzending € 6,95
  • Gratis pakketverzending bij een bestelling vanaf € 100,-
  • Palletverzending € 75,-
  • Gratis palletverzending  bij een bestelling vanaf € 500,-

Hoelang duurt de verzending ?

Indien u het product voor 15:00 uur besteld dan heeft u het de volgende dag al in huis. Bestellingen die na 15:00 uur geplaatst zijn worden de volgende dag verzonden.

Ik woon in België, kan ik bestellen ?

Dat is zeker mogelijk. Wij leveren al onze producten ook in België!

Waarmee wordt mijn bestelling verzonden ?

Uw pakket zal verzonden worden via PostNL. U ontvangt de bijbehorende track & trace code in uw mail zodat u uw pakket kunt volgen.

Krijg ik een track & trace code van mijn bestelling ?

Indien u uw bestelling voor 15:00 uur heeft geplaatst, dan zult u diezelfde dag nog een e-mail ontvangen met uw track & trace code. Hiermee kunt u uw pakket volgen.

Mijn product is niet geleverd, wat nu ?

Indien uw product(en) niet zijn geleverd neem dan direct telefonisch contact met ons op of stuur een e-mail naar info@devakhandel.nl. Onze medewerkers zullen direct samen met u kijken naar de status van uw bestelling.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren ?

Niet tevreden met het product dat u bij ons besteld heeft? U kunt het formulier invullen op onze retourneren pagina en dan zullen wij binnen 24 uur contact met u opnemen.

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort ?

Het aankoopbedrag zal binnen 72 uur teruggestort worden na ontvangst van de product(en).

Bestellingen

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox ?

Het komt weleens voor dat de bevestiging van uw bestelling terecht komt in uw ongewenste mail(spam)-box. Het komt ook weleens voor dat er een foutief e-mailadres is ingevuld tijdens het afrekenen. Neem gerust telefonisch contact met ons op of stuur een e-mail naar info@devakhandel.nl zodat we dit probleem kunnen nakijken en oplossen.

Waar vind ik al mijn bestellingen ?

U kunt al uw bestellingen terug vinden in uw account pagina onder bestellingen. Heeft u geen account ? Dan kunt u de bevestigingen van uw bestelling(en) terug vinden in uw mailbox.

Staat uw vraag er niet bij ? Neem dan gerust telefonisch of per e-mail contact met ons op. Onze medewerkers helpen u graag verder.