Veelgestelde vragen
Indien u het product voor 15:00 uur besteld dan heeft u het de volgende dag al in huis. Bestellingen die na 15:00 uur geplaatst zijn worden de volgende dag verzonden.
Dat is zeker mogelijk. Wij leveren al onze producten ook in België!
Uw pakket zal verzonden worden via PostNL. U ontvangt de bijbehorende track & trace code in uw mail zodat u uw pakket kunt volgen.
Klik hier om al onze verzend tarieven te bekijken.
Het aankoopbedrag zal binnen 72 uur teruggestort worden na ontvangst van de product(en).
Indien u uw bestelling voor 15:00 uur heeft geplaatst, dan zult u diezelfde dag nog een e-mail ontvangen met uw track & trace code. Hiermee kunt u uw pakket volgen.
Indien uw product(en) niet zijn geleverd neem dan direct telefonisch contact met ons op of stuur een e-mail naar [email protected]. Onze medewerkers zullen direct samen met u kijken naar de status van uw bestelling.
Niet tevreden met het product dat u bij ons besteld heeft? U kunt het formulier invullen op onze retourneren pagina en dan zullen wij binnen 24 uur contact met u opnemen.
Het komt weleens voor dat de bevestiging van uw bestelling terechtkomt in uw ongewenste mail (spam)-box. Het komt ook weleens voor dat er een foutief e-mailadres is ingevuld tijdens het afrekenen. Neem gerust telefonisch contact met ons op of stuur een e-mail naar [email protected] zodat we dit probleem kunnen nakijken en oplossen.
U kunt al uw bestellingen terugvinden in uw accountpagina onder Bestellingen. Heeft u geen account? Dan kunt u de bevestigingen van uw bestelling(en) terugvinden in uw mailbox.