Staat uw vraag er niet bij ? Neem dan gerust telefonisch of per e-mail contact met ons op.
Wat kost de verzending ?
Hoelang duurt de verzending ?
Indien u het product voor 15:00 uur besteld dan heeft u het de volgende dag al in huis. Bestellingen die na 15:00 uur geplaatst zijn worden de volgende dag verzonden.
Ik woon in België, kan ik bestellen ?
Dat is zeker mogelijk. Wij leveren al onze producten ook in België!
Waarmee wordt mijn bestelling verzonden ?
Uw pakket zal verzonden worden via PostNL. U ontvangt de bijbehorende track & trace code in uw mail zodat u uw pakket kunt volgen.
Krijg ik een track & trace code van mijn bestelling ?
Indien u uw bestelling voor 15:00 uur heeft geplaatst, dan zult u diezelfde dag nog een e-mail ontvangen met uw track & trace code. Hiermee kunt u uw pakket volgen.
Mijn product is niet geleverd, wat nu ?
Indien uw product(en) niet zijn geleverd neem dan direct telefonisch contact met ons op of stuur een e-mail naar info@devakhandel.nl. Onze medewerkers zullen direct samen met u kijken naar de status van uw bestelling.
Kan ik mijn bestelling retourneren ?
Niet tevreden met het product dat u bij ons besteld heeft? U kunt het formulier invullen op onze retourneren pagina en dan zullen wij binnen 24 uur contact met u opnemen.
Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort ?
Het aankoopbedrag zal binnen 72 uur teruggestort worden na ontvangst van de product(en).
Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox ?
Het komt weleens voor dat de bevestiging van uw bestelling terecht komt in uw ongewenste mail(spam)-box. Het komt ook weleens voor dat er een foutief e-mailadres is ingevuld tijdens het afrekenen. Neem gerust telefonisch contact met ons op of stuur een e-mail naar info@devakhandel.nl zodat we dit probleem kunnen nakijken en oplossen.
Waar vind ik al mijn bestellingen ?
U kunt al uw bestellingen terug vinden in uw account pagina onder bestellingen. Heeft u geen account ? Dan kunt u de bevestigingen van uw bestelling(en) terug vinden in uw mailbox.